2009年3月14日 星期六

你咪理,我愛你,死未?


在天氣突然轉凍下,昨晚自己去咗睇“你咪理,我愛你,死未?”頭場。 嘩!今晚我睇到好多明星,有廖啟智夫婦、黃秋生、張家輝...但我拿著工事包,所以好難同人big去映! 呢個劇連序曲同尾聲有21幕,我最鍾意係“男人之淚”個幕,係講男人同女人睇戲的分別,女人鍾意睇愛情片個啲,而男人卻鍾意睇血腥呀、暴力呀個啲…哈哈哈,笑到我! 仲有“喪狗同老鼠”講婚後有BB的生活,乜鬼“黑松露菌蜆肉忌廉墨魚汁千層闊瀾條麵”,Jacqueline 同“關景龍”呀都好攪笑! 場刊裡有“goodbye but goodbye” 同“a taste to remember” 的傳單,睇吓下次睇乜好先!

沒有留言:

張貼留言