2013年4月2日 星期二

忌廉哥夫「暢」婦「搥」雙手印會 Cream Brother The Cat

忌廉哥在 Mikiki 有 show 出。





由尖東遠到而來的尖東第一肥貓出場。
 

忌廉:meow!


 翻譯:我叫忌廉哥,花名「肥野」。



主人高生問大家like忌廉哥什麼?

忌廉:因為我有一對波子眼。


忌廉哥在面書的粉絲(簡稱肥粉)已經超越十萬。


切蛋糕,慶祝有十萬粉絲!



忌廉:切完蛋糕係唔係走得?



忌廉:小高子,同朕check下幾時走得?



高生:忌廉你仲要同d粉絲影相兼打手印,未走得住,我會叫粉絲們唔好用閃光燈。


忌廉:ok 小高,但我要求解除每日只得兩罐貓糧的「限罐令」!


就這樣,手印會才可以正式開始…



高生:肥野準備你隻「肉」手啦!



數十分鐘後,忌廉仔開始「屎面」!


忌廉:小高子,叫d肥粉影住先,我訓一陣!


肥貓A:忌廉你訓緊時等我搶下你鏡!



小狗A:我想做你份工,做店長!!!



A貨忌廉:你訓左就啱啦,等我「山賊仔」代替你呀!



最後我也有忌廉同妹妹的手印。(以上全是設計對白)


沒有留言:

張貼留言