2009年10月11日 星期日

大美督之旅 Hiking - Tai Mei Tuk

我朋友係我的 facebook,見到我的行山相,佢都有興趣,今次行大美督(舊名:大尾篤),佢都一齊行,仲有佢的愛犬史納莎狗女,仲做我的行山 model 添!

第一站是“大美督家樂徑”。

“我行先啦”

可望到船灣淡水湖主壩,全長約 2 公里。

 八仙嶺,最右是仙姑峰。

這邊望船灣海。

“好開心呀,可以行山!”

 “我落山 lu…”

 “我自己識落樓梯嫁。”

跟著去了主壩玩。

 “我幾靚女!”

“望著海一片…”

 “我個 post 得唔得?”

主壩望番八仙嶺。

八仙嶺全景圖。

“我玩到好累呀!”

等我請你食魚仔乾啦!

要回家了,同大美督講再見!

沒有留言:

張貼留言